MAV javítási bejelentő
A javítás folyamata
1. Termék csomagolása, a termék felvétele előtt
A termék előkészítése, becsomagolása a feladó felelőssége. A szállító a terméket átveszi, azzal az előfeltételezéssel, hogy a küldő a szállításhoz előkészítve, rendesen becsomagolta, és nem vizsgálja a csomagolás minőségét, milyenségét. Ezért kérjük, hogy a javításra beszállítandó termékeket megfelelően csomagolják be, amennyiben erre lehetőség van, az eredeti csomagolási anyagokat használva. Jól látható helyen tüntessék fel a dobozon egy felfelé mutató nyíllal a doboz tetejét, illetve írják rá a dobozra, hogy TÖRÉKENY. Amennyiben ez a jelzés a dobozon van, a szállítmányozási cég nem fogja átengedni a dobozt az automatikus szortírozó rendszeren, hanem kézzel fogja kezelni. kérjük vegyék azt is figyelembe, hogy cégünk törekedni fog arra, hogy ugyanabban a csomagolásban küldje vissza javítás után az adott készüléket.
Amennyiben nem az eredeti, sérülésmentes csomagolásban küldik a terméket, lehetőleg olyan dobozt használjanak, amely sérülés mentes, hogy az esetleges szállítási sérülések láthatóak legyenek átvételkor.
2. Termékek felvétele bejelentés után
A beküldendő terméket a Express-One Kft. által megbízott futár fogja felvenni, munkaidőben. A fuvarszervezés adminisztrációs tevékenységeit cégünk végzi, azaz a futár csupán azt fogja tudni, hogy hol kell felvennie, mennyi csomagot és ki a kontakt személy, akivel kapcsolatba kell lépnie, amennyiben valami nem a megszokott módon történik. Ezért kérjük a csomag felvételének zökkenőmentességét az Önök telephelyén biztosítani szíveskedjenek. Kérjük, hogy a futár érkezéséig csomagolják be a készüléket, lehetőség szerint a futár minél előbb végezhessen a felvétellel.
A Express-One Kft. online nyomon követő rendszerrel rendelkezik, melyben a feladott csomagok már akkor regisztrálásra kerülnek, amikor cégünk a Express-One Kft. felé bejelenti felvételi igényét.
A futárszolgálat a termék átvételekor nem ad átvételi elismervényt, mivel a cégünk megbízása alapján járnak el.
3. Kiszállítás
A beszállított terméket az Önök által küldött csomagolási anyagok felhasználásával küldjük vissza.
A csomag megérkezése az általunk történt feladás utáni, következő munkanapon várható.
Amennyiben a visszaszállított termék csomagolásán sérülést észlelnek, kérjük a futárral közreműködve, közösen jegyzőkönyvezzék azt, és ebben az esetben, a futár jelenlétében csomagolják ki a terméket és vizsgálják meg a belső sérüléseket is. Ezeket szintén jegyezzék fel a jegyzőkönyvben. Sérült csomag esetén a további eljárás alapja a jegyzőkönyv megléte.
4. Garancia
Minden általunk végzett javításra a vonatkozó jogszabályban előírt, valamint a cégeink között fennálló szerződés szerinti garanciát vállalunk.
5. Elveszett vagy sérült csomag kezelése
Amennyiben ilyen esettel találkozik, azonnal jelezze ügyfélszolgálati e-mail címünkön (hotline@display.hu), hogy a további intézkedéseket megtegyük. Sérült csomag esetén kérjük a felvett jegyzőkönyv másolatát mellékeljék.